دسته‌بندی نشده

روبدوشامبر چیست و چه کاربردی دارد؟

وبدوشامبر حریر

این جنس از روبدوشامب ها؛ در واقع ماهیت فانتزی دارند. ویژگی بارز این جنس لباس؛ بدن نما بودن آن است، به صورتی که بیشتر از روی لباس زیر ، ست شورت و سوتین  و لباس خواب های کاستوم یا فانتزی پوشیده میشود. روبدوشامبر حریر؛ برای استفاده روزمره مناسب نیست، چرا که حالت لیز و نازکی داشته و به راحتی بر روی بدن نمی ایستد. پارچه حریر؛ برای فصل های سرد مانند پاییز و زمستان به هیچ وجه مناسب نیستند و نسبت به انواع دیگر روبدوشامبر ها، طرفداران کمتری داشته و بیشتر جنبه تزیینی دارند.

خیلی از مردم به اشتباه فکر می کنند . روبدوشامبر همان لباس خواب است . ولی باید بگوییم روبدوشامبر با لباس خواب دو نوع پوشش کاملا “متفاوت است .

روبدوشامبر چیست ؟

روبدوشامبر در اصل کلمه ای فرانسوی به معنای لباس خانه می باشد . که در ایران ممکن است ربدوشان هم تلفظ شود .

 

تفاوت روبدوشامبر با لباس خواب

لباس خواب پوششی راحت ، معمولا به صورت پیراهن های خواب و … بدون بند یا وسایل اضافی است . که برای ” داشتن خوابی آرام با کیفیت بهتر به عنوان لباس خواب مردانه و لباس خواب زنانه  طراحی شده و کاربرد دارد .

 

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید . که چه دلیلی دارد از روبدوشامبر استفاده کنیم ؟

کاربرد روبدوشامبر

استفاده از روبدوشامبر بر روی حالت روحی شما تاثیرات خوبی خواهد گذاشت .
علاوه بر این که خانم ها باید به شیکی لباس های داخل خانه یا لباس راحتی خود اهمیت بدهند . و در خانه هم جذاب بگردند . آقایان هم باید به پوشش در خانه خود توجه کنند . و سعی کنند در خانه از لباس هایی استفاده کنند .که علاوه بر ایجاد حس راحتی به خوش فرمی اندام آن ها نیز کمک کند . روبدوشامبرها پوششی است که می تواند تاثیر بسیار خوبی در خوش فرم نشان دادن اندام داشته باشد . و بسیاری از برجستگی های بد فرم شکم و پهلوها را پوشش دهد . و به افزایش جذابیت ظاهری زنان کمک کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *